Ben Bir Rüya Gördüm

Artık bir başka sitede kendi adımla sinema yazıları yazacağım için sinema yazılarım bölünecek. Ben de bu nedenle blog içeriğine bir başka ilgi alanım olan bilgisayar oyunlarına dair yazılar da ekleyerek günlüğü canlı tutmaya karar verdim. Takdir edersiniz ki bilgisayar oyunları sinemadan bile genç ve eleştiri geleneğinde basitçilikten daha bile muzdarip bir sanat. Yani aynı okuma merkezli eleştiri anlayışını bu sanata dair yazılarımda da kullanacağım.

Bu arada sinema yazılarımın yayınlanacağı site için: http://www.mevsimsiz.net/ 

Sağdaki köşe yazıları bölümünde Temmuz Salman adı altında benim yazılarıma ulaşabilirsiniz.

About Rafızi


Bir Cevap Yazın

